loading...
وبلاگ تفریحی و سرگرمی فان لند
نورالدین بازدید : 654 یکشنبه 14 فروردین 1390 نظرات (2)

 

آموزش حروف الفبای اسپانیایی به صورت مالتی مدیا

جهت استفاده از این باید روی حروف کلیک کنید تا تلفظ نماید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوشکلی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
من قبلا در بلاگفا پست می دادم و بزرگترین وبلاگ هوادارای حسین تهی رو داشتم با امار بازدید روزانه 1000 نفر اینو هم بگم که هیچ کدوم از وبلاگ های مربوط به تهی امار بازدیدشون به 500 نمی رسید و وبلاگ من اول فیلتر و بعد حذف شد .
حالا دارم در رز بلاگ کار می کنم و ممنون میشم منو لینک کنی با اسم وبلاگ هواداران حسین تهی منو هم در جریان بزار تا شما رو لینک کنم
امید وارم دوستای خوبی واسه هم بشیم در رزبلاگ
منتظرتم
موفق باشی
بای

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 1,199
  • بازدید سال : 9,047
  • بازدید کلی : 143,000