loading...
وبلاگ تفریحی و سرگرمی فان لند
نورالدین بازدید : 365 یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

فان لند

پيشنهاد ازدواج دادن بي شک يکي از مهمترين و بزرگترين گامهايي ميباشد که تا به حال برداشته ايد. شما خواهان آن هـستـيد که در آن لحظه همه چيز عالي و بـه بـهتـريـن نحو پيش رود و از آن مهمتر که ميخواهيد پاسخ وي مثبت بـاشـد! ايـن نکـات را هــنگام دادن پيشنهاد ازدواج مد نظر قرار دهيد تا شانس موفقيت شما افزايش يابد:


1- مطمئن گرديد که فرد مناسبي را برگزيده ايد: واضح است نه! امــا حـقـيقت امر آن است که ازدواج چيزي نيست که بخواهيد بـخاطـر انــگيــزه هــاي آنــي وارد آن گرديد. ممکن است شما ديوانه وار همديگر را دوست داشته باشيد اما اگر هــمسرتان خواهان فرزند باشد اما شما نه، ازدواج شما قطعا زياد دوام نخواهد آورد و يا آنکه ارزشهاي شما با ارزشهاي همسرتان متفاوت باشد. اگر در مورد  فردي که ميخواهيد با وي ازدواج کنيد ترديد داريد، بهتر است بيشتر درباره آن بيانديشيد.

2- مطمئن شويد هر دوي شما آمادگي داريد: پيـش از آنـکه پيـشنهاد ازدواج دهيد درباره آن که در زندگي بدنبال چه اهدافي ميباشيد، حتــي اهداف 50 سال آينده خود با يکديگر صحبت کنيد. هر چه بيشتر بــا يـکديگر در مــورد آن چـه بــراي شـما حائز اهميت ميباشد گفتگو کنيد بيشتر متوجه آن ميگرديد که آيا با يکديگر تفاهم و سازگــاري داريـد يــا خير. همچنين بايد از لحاظ مالي آمادگي داشته باشيد. اگر شما قادر نيستــيـد کــه مخارج خود را تامين کنيد، بهتر است نامزدي خود را به تعويق بياندازيد.
 

نورالدین بازدید : 401 شنبه 18 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

فان لند. رزبلاگ .کام

شما نسبت به نامزدتان احساس خوبي داريد و در اعماق وجودتان احساس مي کنيد که او را دوست داريد همه ي کارهاي او را دوست داريد ، صحبت کردنش را ، نحوه ي خنديدن او ، نگاهش نسبت به شما و... نسبت به همه ي کارهاي او احساس دلبستگي داريد ولي نمي دانيد که ايا او هم شما را دوست دارد يا نه ؟

آيا او هم نسبت شما احساس دلبستگي دارد و به شما فکر مي کند ؟ از صحبت ها و کارهاي او مورد خاصي را نمي توانيد بفهميد ، نمي توانيد بفهميد که ايا دوستان دارد و مسلما هيچ گاه به طور مستقيم نمي توانيد اين سئوال را از او بپرسيد و يا اگر هم بپرسيد طرف مقابلتان چه زن باشد و يا مرد با خنده اين سئوال را رد مي کند و به سوالتان پاسخ نمي دهد يا حداقل جوابي که کمي از کنجکاوي شما بکاهد را از او نمي نشويد .

نورالدین بازدید : 486 سه شنبه 07 اردیبهشت 1389 نظرات (1)


1- معیارها و ارزشهای خود را مشخص کرده براساس آن زندگی کنید. زمانی که از معیارهای خود آگاه باشیم و اهداف و اعمالمان هماهنگ با این معیارها باشد، بندرت در باره آنچه انجام می دهیم در کشمکش خواهیم بود.

2- گذشته را تمام کنید. گاهی ما به صداهایی که از گذشته می آیند، بدقت گوش می دهیم یا خطاهای گذشته را از یاد نمی بریم. با خاتمه دادن به این وقایع آزادیم به جلو حرکت کنیم.

3- برای آینده برنامه ریزی کنید. دانستن این نکته بسیار حایز اهمیت است که کجا می خواهیم برویم و چه برنامه ای را برای رسیدن به آن طراحی کرده ایم . در حالی که لازم است در برابر خواست خداوند و کنترل نهایی به دست او نیز تسلیم باشیم.

باید احساس تمرکز و جهت گیری نسبت به زندگی خود داشته باشیم، برنامه ریزی برای آینده . این حس به ما جهت گیری می بخشد.
 
4- در زمان حال زندگی کنید. این نکته مهمی است. به محض این که گذشته را به پایان رسانیده و برای آینده برنامه ریزی می کنیم، باید بر زمان حال تمرکز کنیم. در این لحظه کمتر چیزی است که کنترل را به دست نداشته باشیم؛ چرا که اگر احساس گناه می کنیم، هنوز در گذشته بسر می بریم و اگر از چیزی در هراسیم، پس در آینده زندگی می کنیم، بدون حسرت گذشته و هراس از آینده در زمان حال زندگی کنید.

نورالدین بازدید : 704 سه شنبه 07 اردیبهشت 1389 نظرات (0)

مهارت جذب افراد در دنیای امروز یکی از توانایی های مهم است. به طور حتم همه ما به حمایت و همراهی دیگران نیاز داریم تا به اهداف خود دست یابیم.
توصیه های مفیدی برای تأثیر گذاشتن بر افراد بیان میشود.

1- مهربان و صمیمی باشید:

برای اینکه روز خوبی داشته باشید لبخند بزنید. تحسین واقعی و صادقانه برای روحیه دادن به افراد ارزش بالایی دارد. به آنها ثابت کنید که هر جا احتیاج به کمک دارند ، حضور دارید ، بدین ترتیب به طور حتم افراد مورد نظر پذیرای شما خواهند شد.

2- برای آن ها دلایل قانع کننده فراهم کنید:

به آن ها توضیح دهید که چگونه عقاید و پیشنهاد های شما می تواند بترین روش برای اجرا کردن باشد.

نمونه های عینی و انکار ناپدیر را به آن ها نشان دهید و کار خود را با دیگر رقابت کننده ها مقایسه نمایید.

حتما توضیح دهید که همه گفته های شما درست و واقعی است تا اعتبار خوبی داشته باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 903
  • بازدید ماه : 1,229
  • بازدید سال : 9,077
  • بازدید کلی : 143,030